نوبخت گفت: آرزوی دشمن برای صفر شدن صادرات نفتی محقق نخواهد شد و ما ترفند دشمنان را خنثی می کنیم.

سازمان برنامه و بودجه کشور چشم مردم و دولت استبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، محمد باقر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید امور منابع انسانی و پشتیبانی سازمان اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور از منظر سرمایه انسانی بسیار غنی است و من مباهات می‌کنم که در سازمانی هستم که به لحاظ نیروی انسانی و تجربه ارزشمند، مدد رسان به بدنه دولت و کشور است.

 دکتر نوبخت در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در شرایطی که مردم بزرگوار کشورمان در تنگنا و سختی به سر می‌برند، همه چشم‌ها به سازمان برنامه و بودجه کشور دوخته شده است چرا که این سازمان چشم نظام و دولت است.


بیشتر بخوانید: خبرخوش نوبخت از پرداخت ۵۸۳۷ میلیارد تومانی تخصیص‌های لغو شده پارسال


وی افزود: بی‌تردید با وجود تمام تحریم‌ها و تگنا‌ها در سال جاری، آرزوی دشمن برای صفر شدن صادرات نفتی محقق نخواهد شد و ما از همه ابزار‌ها و امکانات کشور استفاده می‌کنیم تا هم ترفند دشمنان را بتوانیم خنثی کنیم و هم مردم آسیب کمتری ببینند.

 نوبخت در ادامه سخنان خود از خدمات و زحمات محمدعلی افتخاری رییس پیشین امور منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور قدردانی کرد و گفت: بی تردید ایشان در این مسئولیت موفق بود و دکتردژپسند به دلیل همین قابلیت‌ها و توانمندی‌های بالای مدیریتی، ایشان را به همکاری دعوت کرد.

 در این مراسم، زهرا اربابی معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: مدیریت مؤثر، خلوص نیت، آینده‌نگری، عزت نفس و اشتیاق به خدمت‌رسانی از صفات بارز آقای افتخاری است که استقبال و قدرشناسی تعداد کثیری از همکاران مؤید این موضوع است.

 محمدعلی افتخاری نیز در این مراسم اظهار کرد: اولویت اصلی فعالیت من و همکارانم در امور امور منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور، حفظ شان و منزلت همکاران و رسیدگی به وضعیت معیشتی آنان و بالا بردن میزان رضایت‌مندی آنان بود که به یاری خداوند و با همکاری مجموعه همکاران، موفقیت‌های قابل توجهی داشتیم.

 علی جعفری اندریان رییس جدید امور منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور با قدردانی از مجموعه تلاش‌های ارزنده رییس سابق این امور، گفت: جایگاه خاص و شایسته مجموعه کارکنان سازمان برنامه و بودجه کشور ایجاب می‌کند که متناسب با شأن آن‌ها خدمت‌رسانی بهتر انجام پذیرد و امیدوارم با همکاران مجموعه سازمان بتوانیم در استمرار خدمت‌رسانی خوب موفق باشیم.

انتهای پیام/

سازمان برنامه و بودجه کشور چشم مردم و دولت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار